tisdag 15 maj 2012

Nu så då

Nu har vi fungerande internet igen.

Otroligt så handikappad man känner sig utan! Flera gånger i går så skulle jag surfa in en sväng med min mobil och blev lika förvånad varje gång då det inte fungerade.

Men nu är det i sin ordning.

Egentligen borde man ha lite mobil och datorfria dagar då och då. Det vore nog inte så dumt.
Mobilen brukar jag i och för sig stänga av ljudet på somliga dagar och datorn startar jag ju heller inte varje dag.

Men mer planerat.

Ingen dator idag.
Ingen mobil.
Ingen tv.

Gissa om jag skulle bli populär här hemma...

Magnus har varit iväg på möte en sväng i eftermiddag och då passade jag på att åka med så han fick slänga av mig hos bror min med familj.
Där jobbade alla båda Långöronen men Muminmormorn var där och höll ställningarna.

Fast när hon är där heter hon ju Farmor.

Fasters Finaste tyckte det var mycket trevligt med två att leka med.
Sedan visade han vad han hade bakat med MuminMormorn, Farmorn, när han var där i helgen.
Muffins med dekoration.

Det fanns en kvar.


*muffins med mycket gott på*

Precis som W gillar dem.
Och han var inte sen att bjuda oss.
På finska pinnar.

Men vi fick ta såå många vi ville... :)


Sötnöten.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar