måndag 21 maj 2012

Måndags rapport från isi Sme´

Nu börjar det äntligen kännas som att sommaren är på väg.

Kottarna och några Kottekompisar har tagit fram och monterat ihop studsmattan i dag.


*plockepinn*

Sedan åt vi middag.
Kycklingpaj som planerat, även om broccolin fick bytas ut mot sparris. För påsen i frysen som jag trodde innehöll broccoli, den innehöll i själva verket spenat.
Och den ska jag ha till annat här framöver.
Kanske dags för glasögon...

Men gott blev det hur som haver.


*innan gräddning*


*klar!*

Nu ska jag kika på Halvåtta hos mig och invänta Elsa som är ute på byn med Kompisarna.



Tiddelipom!



*

2 kommentarer:

  1. När man passerat 40-brukar det vara dags för läsglasögon,,men än är det ett tag tills dess!!
    God mat som vanligt isi sme´.
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. Muminmormorn:

    Hej Mammsen!

    Ja det verkar ju luta åt det hållet ;-)

    253 dagar kvar dock, innan jag passerat strecket...

    Kramkram

    SvaraRadera