fredag 30 augusti 2013

Det såg svart ut där ett tag...

Jag är ju inte nåt fan av förändringar.
Som ni kanske vet.

Och när det kommer till teknik och dess uppdateringar har jag ett särskilt motstånd.
Ja, ni som hängt här ett tag minns säkert ett par av gångerna när min mobil uppdaterats, med mindre lyckad framgång.

Nu var det datorns tur.
Lite motvillig kände jag mig men ändå rätt modig.
Hur fel kan det gå.
Tänkte jag.

All nödvändig backup var ju gjord.


*och Maken jobbade hårt*

Sex timmar senare var jag fortfarande jättesur för att alla mina bokmärken, alla mina bloggar jag läser, sidor jag använder mig av och favorit nätbutiker, är puts väck borta.

Skärmens ljusstyrka gick inte att ändra utan var mörksvart. Det lyckades däremot Maken få ordning på efter ett par timmar till, men bokmärkena är borta.
För alltid.

Men visst, datorn är jättesnabb.
Så snabb så det fladdrar i frisyren emellanåt.

Och i dag ska jag ägna min lediga dag åt att söka efter förlorade skatter.


Trevlig fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar