lördag 3 augusti 2013

Shopping shopping shopping

Det fina vädret till trots så tog vi oss en tur till Grannkommunen i dag, jag och Käre Maken.
För att springa i affärer.

Kottarna har ju sina födelsedagar snart och vi tänkte passa på att handla presenter innan de kommer hem i morgon.

Lite av det vi hade tänkt köpa hittade vi, och jag gjorde till och med några egna fynd.
Nya solglasögon och ett armband.
Solglasögonen var välbehövliga för jag kan inte komma ihåg när sist jag köpte några. Mina senaste förvärvade jag av Magnus när han köpte sina nya.


*kul med lite nytt*

Jag hade sån tur så det var super-rea på allt och blev inte många pengar fattigare alls.
En sjuttilapp för båda!

Det kan jag leva med.

När vi kom hem var det dödens varmt så vi bestämde oss för grillmiddag och jag drack massor med svalkande flädersaft till.
Tur man har en Moster med tillgång till fläderbuskar.


*med is och citron*

Nu har vi korsdrag i hela huset så här är svalt och skönt, nästan kallt, och jag ska snöra upp fötterna i soffan och mumsa lördagsgodis.
Ett par bitar i alla fall.


Ha en skön lördagkväll alla godingar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar