måndag 5 augusti 2013

Någon fyller tolv år idag!

Min älsklingskille.



Tolv fantastiska år, och du är fortfarande samma glada, fina grabb som jag träffade för över nio år sedan.

Din humor och värme kan lätta upp vilken dag som helst och du är så otroligt smart.
Språkbegåvad och en fena på att sortera ord i alla dess ordklasser.

Datorer och teknik är dina största intressen, och att läsa.
Du gillar att följa med Pappa på älgjakt och jag tror det är lugnet och tystnaden som lockar.

Lite som ute i stugan där du också älskar att vara.

Även om du är familjens minsting, så har du det största hjärtat Edvin.
Omtänksam och snäll mot alla.
Osjälvisk och godhjärtad.

Finaste Kottepojken min.

Älskar dig till månen och tillbaka.
Och några varv runt solen.


Många kramar från hela Familjen.
Pappa, Elsa och så jag.

Din BomullsMamma ♥



2 kommentarer:

  1. Vilken fin hyllning till finaste Kottepojken :)
    Ser fram emot kalaset!
    VI kommer!
    Mammsen o Folke

    SvaraRadera
  2. Goaste killen GRATTIS från oss.
    Kram.

    SvaraRadera