onsdag 2 oktober 2013

Då var det dags igen

Min årliga besiktning av mitt innandöme börjar närma sig.
Inte alla som vet hur man själv ser ut på insidan, men det vet jag.

Sanning att säga hade jag klarat mig lika bra utan att veta det, och i stället haft en mage som aldrig krånglar mer än nån vinterkräksjuka då och då.
Jag skulle utan att blinka ha vinterkräksjuka ett par tre gånger om året, hellre än det här, men nu är det som det är.

För tillfället är min mage inte i sin bästa form, så nästa fredag har jag och El Doktore möte på kliniken och koloskopi på schemat.
Då får ni hålla tummarna.

Som tur är har jag ju varit riktigt bra i nästan ett och ett halvt år så jag är ändå i rätt bra form och blodvärdet ligger på fina 136, så det ska nog gå bra.


Tjingeling!


2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå såå bra nu ska du vara frisk det har jag bestämt så vi kan pyssla fika och åka ut på äventyr.

    Kram <3 <3

    SvaraRadera
  2. Å gulle dej kompis!
    Jag hoppas verkligen det.

    Kramisar <3 <3 <3

    SvaraRadera