söndag 6 oktober 2013

Höst i stugan

I går var vi ute i stugan och grejade.
Grillade kycklingfilé till middag, tog upp båten och bara tog det lugnt.

Elsa och Kusin Vitamin byggde pussel och Edvin och Farmor var på långpromenad.
Jag bäddade ner mig på soffan och läste.
Mycket mysigt.


*färggrant uppe i trädtopparna..*


*...och nere på marken*


*härliga höst*

Senare på kvällen åkte vi till Goa vännerna för herrarna var sugna på bastukväll och vi tjejer bänkade oss i köket med färger och canvasdukar och så målade vi i flera timmar.


*pepp*

Gillar verkligen den här brända orangea tegelfärgen jag valde som bakgrund.
Jag är rätt sugen på att måla fler, kanske jag passar på nu i veckan när jag ändå inte kommer att göra så mycket annat än hänga här hemma.

Ha det gott!


4 kommentarer:

  1. Härliga höst färger ute och härliga färger på tavlan. Jättefint du är så duktig på att måla rita ochn skriva :).
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack kompis! <3

    Kanske du och jag gör oss en sväng till GK's här framöver så jag kan handla fler målardukar.

    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Du får måla en fin tavla till vårat sovrum ;) /anna

    SvaraRadera
  4. Nu fick jag stora skälvan Anna och blev handlingsförlamad.

    Kramkram!

    SvaraRadera