lördag 5 oktober 2013

Fredag

Här har ni en som somnade tidigt igår kväll.

Först var vi och åt middag i Byastugan med Käre Makens jaktlag. Plankstek från Lilla serverades och det var bland de godaste plankorna jag ätit faktiskt, nu åt jag ju inte själva plankan förstås, men ni fattar.
Jag till och med smakade en liten bit av köttet.

Nästa gång, för jag hoppas att det här är en ny tradition här i byn, då hoppas jag att jag mår bättre så jag kan njuta lite mer bara.

Sen åkte vi hem med kring halv niosnåret för Kottarna ville att vi skulle se ett inspelat avsnitt från en serie som gått i veckan. Och det gjorde vi ju i och för sig, förutom undertecknad som somnade på soffan.
Klockan nio.

Gissa vem som är piggast i familjen idag...

Ja, och här kommer bilden på min goa halsduk som jag skulle visat igår. Den ska jag mysa in mig med då vi åker till stugan sen.


*roligt garn som gör egna mönster*


Ha en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar