fredag 9 maj 2014

Förälskad

Har suttit och surfat runt på en massa inredningssidor.
Nu sist på designonline.se (där jag även lånat bilden ifrån) och hittade en hel del finingar där. Bland annat produkter från Sassabrassa i Sigvard Bernadottes mönsterdesign virrvarr. Älskar denna grå- och svart/vita serie.


*gillargillargillar*

De där bordstabletterna och glasunderläggen skulle jag lätt kunna unna mig.
Det vill säga när mitt kök inte längre består av träfärgade köksskåp och beigea tapeter. Vill ha vita skåp, vit pärlspont på halvpanel och så en vit- och gråmönstrad tapet upptill.

Och ett nytt STORT köksbord där det ryms fler än de 8 personerna vi rymmer nu.
Gärna med plats för tolv i alla fall.

Det ska få bli mitt loppis-span i sommar.

Nähepp. Nu är det dags att ta tag i dagens jobb.

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar