fredag 23 maj 2014

När Mumin-Mamman goes wild and crazy...

Det var det här med skor.

Sanning att säga är mina favoriter att susa runt i på somrarna, vanliga hederliga Birkenstocks.
Lite tråkiga i sitt utförande kanske.
Väldigt tråkiga, om vi då skulle hålla oss till sanningen.

Om man inte gör som jag och sladdar in på deras tyska hemsida och handlar direkt därifrån.
För i princip halva priset jämfört med här hemma.

Och jag som annars är rätt tam vad det gäller färger har hittat ett par som är allt annat än stillsamma.

I nya favoritfärgen orange.
Och i lack.



Jisses så modig jag börjar bli.

Var ska det här sluta.

2 kommentarer:

  1. Grattis Mumin-mamman till snygga sommartofflor.
    Försökte köpa men misslyckades. Tyvärr. Tips ?

    knytt69@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Tackar! Här fick jag assistans av Käre Maken men jag mailar dig så får vi se om det är till någon hjälp. :)

    SvaraRadera