söndag 22 februari 2015

Och så var det söndag

I helgen har vi faktiskt hunnit med en hel del. Jag och Käre Maken har hälsat på vänner, ätit god mat i form av jättegoda lammfärsbiffar som Magnus kockade i lördags och så åt vi thaimat i går. Vi har hunnit med en loppisrunda på Folkets Hus också.
Där gjorde vi inga större fynd, men vi köpte i alla fall ett par skrillor till Junior.

Sen passade jag på att gå in på bibblan och låna lite helgläsning. Hittade tre böcker som jag tror jag kommer att gilla.
En deckare, ett familjedrama och en feelgood roman med Damernas Detektivbyrå.


*en salig blandning*

Nu ska jag ta och göra bort lite av kommande veckas jobb och sedan ska jag göra matlista för den samma för i morrn är det måndag!
Min nya favoritdag.

Det gillas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar