torsdag 17 februari 2011

Hurra!

Har fått mina provsvar från förra veckans blodtappning.

Och tänk, de var riktigt bra!

Perfekta levervärden.
Perfekta njurvärden.
Mina små vita håller sig på bra nivå.
Mina röda verkar hålla sig i form de med.
Hb't låg på 127 (!) mot för mitt vanliga på strax över hundra.
Saltbalansen i kroppen kunde inte varit bättre.
Infektionsvärden och inflammationsvärden visar sig från sina bästa sidor.
Och leukocyter och annat obegripligt är också under kontroll.

Jag blev så glad att jag mitt i yran bestämde att vi skulle äta blodpudding till middag i helgen.
Blodpudding!
Och det var mitt förslag.

Maken tappade hakan.

Jag också när jag tänker efter.
Fast inte dubbelhakan.
Tyvärr.

Kanske jag ska be El Doktore att kolla mitt hjärnvärde nästa gång.
Det verkar som en god idé.


För jag har ingen aning om hur jag ska slingra mig ur det här nu.



JLOAO.

1 kommentar: