lördag 12 februari 2011

På vift

Vackraste soligaste vinter vädret idag, så Maken och jag passar på att åka till Haparanda.


*avståndsmätare*


Vi behövde nämligen handla lite nödvändigheter.

*10 vita flyttkartonger för 199 kr på Rusta.
*9 hårklämmor för 45 kr och en plastlåda för detsamma på Jysk.

Efter storshoppingen åt vi lunch på Lei Lani och åkte hem.


Flyttkartongerna har ingalunda med nån flytt att göra, för våran del.
Jag har helt enkelt ledsnat på att se de bruna, skavda rackarna vi har stående ovanpå garderoberna i kontoret.
Tänkte att man kanske ser dem mindre om de är vita.
Typ.
Så i morgon byts de gamla halvtrasiga ut mot de nya så får vi väl se sen hur det blir.
Är ju verkligen en nödvändighet med tanke på hur mycket tid jag spenderar inne på kontoret och hur ofta jag, då jag gör det, tittar upp på garderoberna...

Men nu var det ju det här med min utrensning och ska man nu göra det ska man göra det rejält.


Sen var det faktiskt trevligt med en liten utflykt.
Även om den innefattade ett visst inslag av shoppande...





Slut för i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar