lördag 19 februari 2011

Lördags utflykt

Enstaka källor gjorde gällande att det skulle bli neråt minus 37 i natt.

Som tur var visade den inte på mer än knappa 25 då vi klev upp. Ett par timmar senare, om man kikade på termometern då den var i solen, var det knappa minus tio.

Helglada över värmeböljan bestämde vi oss för att göra nåt kul, utsocknes.

Så här hamnade vi.




Ett gäng på 12 med diverse Långöron och lite blandade Kottar.






En och en halv timmes armsvingningar var precis vad vi behövde.

Och lite förtäring förstås.


*min och Kottarnas favoriter*

Det är så roligt att ses så här.
Lite lagom avslappnat i goda vänners lag.
Så fler sånna dagar.
Man lever liksom så länge på dem.


Ha en skön lördag nu allihopen.
Jag ska försöka hitta på ett middags alternativ till den där eländiga blodpuddingen jag så korkat föreslog.

Önska mig lycka till...


J.

2 kommentarer:

  1. Låter kul med bowlingen!
    Hur blev det med alternativ till blodpuddingen? ;-)/A

    SvaraRadera
  2. A:Jo det var kul! Har du/ni lust att hänga med på bowling nästa gång det blir aktuellt? Skulle vara skoj!

    Angående blodpuddingen...
    -Schhhhh.
    Ingen verkar komma ihåg den förutom jag ;-)

    Kram J.

    SvaraRadera