måndag 21 februari 2011

Jag gjorde det!

I dag har jag ätit blodpudding till middag.

Tre fjärdedelar av min familj gillar verkligen blodpudding.
Jag är den fjärde fjärdedelen.

Två stycken millimeter tunna skivor och med en stor skedfull rårörda lingon till.

Kanske inte den rätta balansen om man nu ska följa kostcirkeln, men det gör jag ju sällan för övrigt heller så då kan det kvitta idag.

Jag åt blodpuddingen.
Jag överlevde.

Och det var dagens bedrift.

Alla kategorier.


Jag är nöjd med dagens insats men jag kommer att vakta min lösaktiga tunga i fortsättningen.

Det kan jag lova.



.

2 kommentarer:

  1. Bra gjort tjejen! Järn är ju så viktigt! Men sen är det ju minst lika viktigt att vara modig och utmana sig själv lite också! :-) Fast jag skulle helst inte göra dig sällskap med att äta blodpudding... Bowling däremot följer vi gärna med på någon gång, tackar som frågar! :-)/A

    SvaraRadera
  2. A: Ja det är nog mest för att motverka mitt annars så lätt återkommande mat analyserande, du vet.
    Kul att ni har lust att hänga med! Kramkram

    SvaraRadera