fredag 1 juli 2011

Äntligen fredag

Känns skönt att det äntligen är helg.

Vi pustar ut och hänger och dräller lite mer än vanligt de här dagarna.

I kväll firar vi helgens ankomst tillsammans med goda vännerna.
Det blir stor buffé på Lilla Grand Hotell här i stan.
Samma hotell som har sån delikat lunch kan ju knappast misslyckas med en kvälls buffé?

Nåväl, i kväll tar vi reda på det.

Matlusten för övrigt ligger på sparlåga då det är så varmt ute men vi bestämde oss för sen middag i dag så då ska det nog gå bra.

Minsann om det inte kurrar lite redan.

Efter buffén blir det nog att sätta oss på något trevligt ställe och surra en stund och kanske inta ett glas kallt eller två.
Så om vi är hemma i tid så får jag visa er kort från kvällen annars kan vi kanske ta det i morgon?

En bild som jag kan visa redan nu är på en så fin blomsteruppsättning som jag fick av goa U nu i dag.
Fina blommor i somrigaste rosa som ska få pryda sin plats på köks bordet så fort de fått komma ur cellofanet.
Jag blev verkligen såå glad!


*gulle dig*

Men nu ska jag plocka fram lite kläder till kvällen och sen är det nog på sin plats att dra kammen genom frisyren.
Tänkte jag.
Är ju onödigt att skrämma slag på eventuella semesterfirare.



Trevlig helg allehopen!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar