fredag 7 januari 2011

Anti-rynk

Jag har börjat önska mig konstiga saker.
Inte i present, utan mer som saker jag tycker att vi kan tänkas behöva.
Här i hushållet.

Saker som:

*En traktor

eller en

*I-padd, och ja, jag vet att det inte stavas så med det låter så.

Kanske inte verkar som så udda saker, men jag gillar egentligen inget av det där.
Eller jag har inget behov av dem.

Jag har en fullt fungerande och fin dator.

Vi har en toppen granne som skottar då det behövs med sin traktor och en annan toppen granne som också rycker ut om det behövs.



Fast jag har inte önskat mig nån motorcykel, ännu.

Tack och lov.
Då är det nog ingen 40-års kris i alla fall, va?
Det är ju liksom bra att vara lite observant tänker jag.


Jag är i alla fall bara trettisju...

Tjugofem...



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar