måndag 9 mars 2015

Äntligen måndag!

Passade på att jobba bort en del av dagens jobb redan i går kväll så jag kan hänga med min Anni nu på förmiddagen istället. Hon kikar över och måndagsfikar med mig.
Sen ska jag åka in till stan och shoppa lite.

Min favoritbutik på hjul kommer nämligen i dag, Clippshoppen. Där brukar man kunna köpa tio par sockar för en hundring. Ett par gånger om året kommer de till torget och då brukar jag passa på.
Barnen behöver påfyllning i sina strumplådor och själv, ja själv behöver jag egentligen inte några men det är ju synd att inte passa på när de är här.


*finn fem fel; en rutig, en enfärgad och tre prickiga*

Har rensat ut några par så det kan få plats med lite nya, i fall jag trillar över några särdeles fina.
Nu ska jag gå och ta fram lite fika och kanske borsta håret dagen till ära.

Ha en fin start på veckan.

Kramkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar