lördag 7 mars 2015

Fullrulle fredag

Oj vilken dag jag hade igår.

En hel del beställningar har trillat in till Nya Företaget så jag har packat monteringssatser så det bara visslade. Och som den jämföra-testa & undersöka-människa jag är, så jag var jag såklart tvungen att ta reda på vilken metod som var den snabbaste.
Det slutade på två förpackningar per minut om jag först plockade fram varje komponent innan jag började.
Mycket nöjd.


*jobbade på kontoret i stan igår*

Sen åt jag och Käre Maken en jättegod lunch på Staben tillsammans med min Mammsa, innan vi fortsatte med mer jobb. Och eftersom vi åt en rätt stadig lunch blev det lite si och så med fredagsmiddagen. Efter mycket velande mellan hämtmat, lövbiff eller kanske kyckling så slutade det med att vi åt varma mackor halv åtta på kvällen.

Gott, men ikväll blir det nog något lite mer kulinariskt.

Nu ska jag försöka mig på att fota något fint som min goa Anni överraskade mig med igår. Ljuset den här årstiden gör det inte lätt att få fina bilder, men jag ska göra ett försök.
Jag kikar in här senare och visar er om jag får till det.

Ha en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar