fredag 9 mars 2012

Rapport från sofflocket

Här har det varit lugnt idag.

På alla fronter.
Kottarna blev bjudna på lunch hos farmorn och farfarn, pappan i familjen har jobbat och undertecknad har legat på soffan i nio timmar av nio och en halv.
Det måste vara världsrekord och möjligen en början till liggsår.

El Doktore har ringt och meddelat att samtliga blodvärden är lägre än önskat förutom sänkan som är högre än önskat.
Däremot är inget alarmerade dåligt som tur är.
Fortsatt vila och bättre intag av vätska och mat ordinerades...

Jag har gjort mitt bästa för att bli hungrig och hängt lite med nya kompisen Leffe.


*aptitretare*

Här ligger han och myser på mitt "sjuk-täcke" som jag haft sedan jag var liten.
Först var det en mjuk och skön sovsäck i täcke-tyg och sedan då jag vuxit ur den sydde mamma om den till ett vanligt täcke.
Inte vackert, förutom i mina ögon, men väldigt mjukt och skönt.

I övrigt finns inte mycket att rapportera.
Såvida ni inte vill ha fullständiga redogörelser för innehållet i Mästerkocken, skidskytte, nyheter och Per Morberg i en salig blandning.
Jag har till och med sett Sveriges värsta bilförare. Det rekommenderar jag inte.

Man blir ju mörkrädd.

Inte för att de är så sjukt dåliga på alla övningar, utan för att man faktiskt möter sånna där människor på vägen!
Läskigt läskigt!

Nåväl.

Jo, nu kom jag på nåt roligt!
Jag har ju fått fina fina blommor av fina fina Mammsen.
Kolla bara.


*gulle dej mammsen*

Då blev jag pigg och glad!


Ha nu en trevlig helg.
I morgon hoppas vi på bättre väder så vi kan vara ute utan att riskera att blåsa till väders.


Kram på er.



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar