tisdag 28 december 2010

Dagens lista

Dagens bästa:
Sovmorgon till klockan nio.
Sen låg vi och drog oss till tio!

Dagens roligaste:
Lillebror och Fasters finaste kom och hälsade på.
Vi lekte en stund och sen tog vi min mobil och hemtelefonen och ringde till varann en stund.
W satt i hallen och jag i vardagsrummet.
-Faster, vad gör du?
-Jag pratar i telefon.
-Faster, jag pratar också i telefon!
-Var är du då?
-Faster, i ditt hus!
-Jag är också i mitt hus.
-Faster, ska vi leka i stället?

Dagens ondaste:
Mötet med epilatorn och mina ben.
Hur kan det göra så ont!?!
I mitt nästa liv ska jag inte ha hår på benen.
Så det så!

Dagens godaste:
Rostat bröd med tonfisk till kvällsmat.
Maken och ett gäng pirater som sällskap.
Ja, piraterna var på tv förståss...

Dagens kallaste:

*brrr*

Dagens skönaste:
Mitt fluffiga vintertäcke.
Man känner sig som prinsessan på ärten, fast under madrasserna, täcket...

Dagens tur:

Jag har en spännande bok jag ska börja läsa.
Angelologi av Danielle Trussoni.

Morgondagens överraskning:
Min frisyr, för nu går jag och lägger mig med blött hår...

Kvällens avslut:
Godnatt allihop, sov så gott.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar