onsdag 8 december 2010

Själv medicinering

Jag vilar och vilar och vilar.
Dagens medicinkur har bestått av tre digestive kex, fyra halstabletter, en julmust och lite taco till middag.
Sen blir det två panodil och vatten till kvällsmat.
Ingen snaps.
Så dålig är jag inte ännu, tack å lov.

Snuvan är m.a.o inte mycket bättre.
Nu rinner både ögon och näsa också.


För att inte sjuka ihop totalt har jag roat mig med att skriva årets julkort i kväll.
I vanliga fall gör jag alla julkorten själv.
Jag gillar ju som sagt att pyssla och oftast gör jag en 20, 25 kort. Olika till var och en.

Men inte i år.
I år blir det färdiga från Coopera.
Hur fina som helst.


*postens julpost påse* (Säg det fort, den som kan *s*)


Finns inte orken får man prioritera.
Det är precis vad jag gör.


Och se, det funkar ju fint :-)





.

1 kommentar:

  1. Japp, det är nödvändigt att prioritera i livet och ibland är det bara man själv som ställer för höga krav. /A

    SvaraRadera