lördag 11 december 2010

Knight and day

Nu är det mesta av julklappsinköpen klara. *pust*

Har tillbringat några timmar i Haparanda idag, tillsammans med M.
Vi avverkade 5 affärer och ett matställe.
Sen bar det av hemåt igen.

Efter julklapps svängen bäddade vi ner oss i sofforna här hemma och såg på film.
Det var mysigt och skönt att lägga upp fötterna en stund.



Och tänka sig.
Jag var vaken hela filmen!
Måste vara nytt rekord.
Sist jag höll mig vaken en hel film var när vi hade goa vännerna på besök och såg Gran Torino, med Clint Eastwood.
Kan nog varit i våras nån gång...


Nu ska jag gå och plocka lite i kassarna med saker.
Gjorde några fynd till mig själv också, i fall Tomten nu tycker att jag inte har skött mig...
Sen blir det sängen.
Klockan är drygt 22 och det känns att förkylningen inte har släppt riktigt ännu.



Ha en skön lördags kväll.
Nattnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar