fredag 3 juni 2011

Inklämd fredag

Har varit underbart väder i dag.
Soligt och varmt men inte jättehett ute.
Så här skulle det kunna få vara hela sommaren för mig.

I morgon har de lovat ösregn.

Det kan jag också leva med.

Maken åkte in till kontoret i stan och jobbade några timmar i morse.
Sedan bjöd han sin enda anställda på lunch.
Inte dumt alls.
Jag har en mycket trevlig och generös chef.
Och snygg är han också ;-)

Det blev en Texas Burger på nyöppnade Lilla Grand Hotell här i stan.


*hembakat bröd och supergod färsbiff*

Maten var riktigt god men det var ganska stora portioner.
Jag hoppade över att äta locket och baconet och så åt jag bara biffen, salladen och lite klyftpotatis.
Nu när det blir sommarlov ska vi ta med oss Kottarna också och äta lunch där.
Ljusa och luftiga lokaler och allt känns rent och fint.

Det gillar jag.
Mycket!

Nu ska vi ha lite fredags mys Maken och jag.
Vi ska se Smallville och äta lite gott.


Ha en skön helg vänner!


Kram J.

2 kommentarer:

  1. Verkar lovande, med dom nya kockarna på Lilla Grand Hotell här i stan....
    Det matstället måste vi testa...
    Kram/ Mammsen

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn:
    De har mycket bra mat där.
    Vi hämtade lunch därifrån i måndags också, då var det fisk.
    Supergod fisk.

    Kramkram!

    SvaraRadera