måndag 6 juni 2011

Veckans Kom-i-håg

Lilla e har haft gradering på jujutsun och är nu godkänd innehavare till ett bälte av 4 mon.
Tyvärr hade inte bältena kommit än, så jag lånade en bild på nätet tillsvidare.


*andra bältet nerifrån är hans nya gradering*

I dag hade de avslutning med fika och sen en och en halv timme i badhuset.
Det var en nöjd kotte jag hämtade kan jag lova.

Sen möttes vi av en galet god doft då vi kom hem, lilla e och jag.


*godaste kakorna*

Stora E och Grann-Kotten hade bakat kolakakor.
Och vi fick smaka.
Lyllo oss.
Lite extra energi så här inför kommande veckan.

För här stiger nu tempot inför sluttampen på terminen.


En avslutning kvar i veckan: Trixen

Ett frisörbesök: Mitt

Ett Sjukhusbesök: Makens

En Familjekväll på Kottarnas skola: Samtliga

Ett kalas: Kottarna och vi hänger med

Ett vuxet födelsedagsbarn: Min Mammsa, Kottarnas MuminMormor

En grej i Byastugan här i byn: Jag och Stora E

En soptunna som ska ut: Torsdag


Det var nog allt.



Tror jag.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar