torsdag 30 september 2010

Fredag hela veckan...

Käkade middag på China ikväll med Goa vännerna.



Var vågad och provade nåt nytt...
Kyckling med bambuskott och champinjoner, istället för kyckling med paprika och svarta bönor.
Ingen större bedrift kan tyckas, men jag är hur seg som helst med att prova annat.
Så jag är nöjd.
Gott var det, men nästa gång ska jag prova att beställa Peking soppa.
Fick ett litet provsmak idag och den kommer jag att gilla.

Sen åkte vi hem till vännerna och spenderade ett par timmar med surr och grabbarna spelade x-box.
Det var jätte trevligt och det känns lite som att det är fredag idag.
Oftast är det ju på fredagar vi brukar äta ute eller åka hem till vänner och umgås lite senare på kvällen.
Så nu har jag vunnit en extra dag, för när jag vaknar i morgon är det fredag igen.

Det här måste vi göra oftare :-)



Sen fick jag låna två böcker som jag ser fram emot att börja läsa.



Tror jag ska ta mig en mysdag på lördag morgon medan Maken är i skogen.
Så jag sparar den ena boken till dess och den andra ska jag börja med nu.




Go kväll.

2 kommentarer:

  1. Bra tips...Två fredagar samma vecka

    SvaraRadera
  2. Tack för igår, supertrevligt! Som vanligt! :-)Jag har lite av samma känsla med fredag igen idag, härligt! /A

    SvaraRadera