fredag 3 september 2010

Working five to nine...

Inte mycket spännande idag här isi Smé, men ett och annat har vi fått gjort.

Jag har monterat lysdioder och M skötte lödningen.

Han ville nog inte ha sin fru lullandes på byn, hög på ångorna. *s*
Eller så var han helt enkelt mycket snabbare än jag.
Och det har ju sina fördelar med tanke på hur många som skulle göras.

(Fast tack Grann-Frun för erbjudandet, raglar gärna förbi en annan gång ;-)

Klockan sex skulle vi ta oss en paus och se ett inspelat avsnitt av Master Chef Australia.
Då somnade jag.
Fast jag vaknade efter en kvart som tur var.
Annars hade jag nog hållt låda halva natten.

Sen lödde M fler mojänger och jag monterade och packade bultar.

Klockan åtta hämtade vi mat på påse och sen hade vi mysig tv-middag.
Inte för att det är fredag, utan för att hela köket är belamrat med dagens arbete, å då vill man ju inte råkas svälja en lysdiod eller nåt annat viktigt vi kan behöva i morrn.


*M´s arbetsplats idag*


*och här är några av mina pysslingar*

I morgon blir vi nog klara.
Då gör vi helg.



Ja, förresten, idag slog min besöksräknare om till 1000 besökare sen jag började blogga!
Det känns trivsamt att ha er alla tassande här hos mig.
<3



Kram å hej.

2 kommentarer:

  1. En sann fröjd att läsa din blogg.Du skulle skriva
    böcker..nån läskig bok om t.ex spindlar!
    Astrid blev rik på sina böcker!!!
    /Muminmormorn

    SvaraRadera
  2. Eller så ville maken din själv bli hög på ångorna! ;-) Bra jobbat, både med bultar och att besöksräknaren passerat 1000! Kram, Anja

    SvaraRadera