fredag 30 juli 2010

Fredags mys

Har haft en riktigt skön dag idag.

Började med att inte masa mig upp ur bingen förren vid halv elva snåret...
Till mitt försvar kan jag väl hävda, om nödvändigt, att jag varit uppe x antal timmar under natten istället.
Eller så säger jag bara semester...

Sen förlustade jag mig hos frissan en timme. Det är så skönt att bli av med lite hår! Ett kilo typ, eller nåt.
Jag ska ALDRIG mer ha långt hår.
Dagarna då jag kunde både sitta på mitt eget hårsvall och klämma fast det i diverse saker som bildörrar och dyl. är förbi.
Nu är det kort som gäller och jag njuter :-)

Efter hår reduceringen susade jag vidare till Goa vännen för några timmars surr och så blev jag bjuden på så galet gott fika.
De lingon rutorna var inte av denna världen!




Glass tårtan och filkakan i all ära, men lingon rutorna...*mums* (Fast sällskapet var ändå det bästa.)
Vi hade jättetrevligt och tre timmar bara rann iväg. Passade på att låna ett par böcker, så nu är kvällen tryggad.
Är så kul för vi har ganska lika smak vad gäller böcker så jag får ofta fina bok tips av henne.
Tack för det Kompis *krama*

Sen, som om det inte var nog, hade min Älskling städat hela huset då jag kom hem.


Kan det bli bättre än så här?




Nu ska vi åka och handla snus till M, tror jag ska bjuda honom på en dosa som tröst för att han lät mig vinna igår ;-)
*vinkar till F*



Ha en skön helg, allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar