fredag 16 juli 2010

Too doo, too dej.

Massor på göra listan idag.
Men bara roliga saker.

Det blir så mycket lättare då.

Jag har gjort den utlovade potatis salladen till 40 års festen i morgon
och de båda cheese cakesen.
Maken har varit och satt upp det stora party tältet hos Kompis-Familjen, ifall det mot förmodan skulle bli regn i morgon.
Kottarna har hunnit bada i poolen, för jag vet inte vilken gång i ordningen :-) och så har de valt kläder till morgon dagens fest.

Ja just, sen så har jag scrappat klart grattis kortet till min Kusins bröllop nästa helg.




Var inte sugen på att göra ett som var alltför puttinuttigt.
Så jag valde att göra det lite mer färgstarkt, men lite högtidligt ändå.
Blev ganska nöjd.


Sen har vi haft myskväll och sett på film, E.T.
Lite nostalgi där...
Kottarna hade önskat lite små plock med ostar, kex, kryddiga korvar och vindruvor till, så det åt vi.
Nu sover de och jag ska hänga lite tvätt och sen blir det sängen och min fredags tidning.

Ja, förresten.
Jag missade ju att berätta vem som vann Ank racet igår!
Stora E såklart.
I vanlig ordning.
Börjar misstänka att hennes anka är dop(p)ad...

Ska hålla span på den till nästa år.
Om jag kommer ihåg...




Tiddelipom.

1 kommentar:

  1. Grattis till stora E, som vann med sin anka!
    Dopingkontroll nästa år?

    SvaraRadera