tisdag 6 juli 2010

Kors å tvärs

Dagen har i princip bestått enbart av detta...


Exceptionell korsords konstruktör må jag säga...
Inte varje dag man får skriva sitt eget namn i rutorna.


Jag gillar korsord. Löser flera stycken varenda dag om jag inte har nåt annat för mig.
Varma dagar har jag sällan det.
Nåt annat för mig alltså.
Jag vaknar inte till liv förrän mot kvällskvisten.
Som nu.
Äntligen lite svalare.
Orkar ta itu med lite tvätt och annat pyssel.


Idag har mitt M jobbat i Gällivare, så då glömde jag till å med bort att äta.
Det är galet slarvigt.
Kom på vid halv tre att jag borde äta frukost...
Lite sent kanske, så jag gjorde mig en macka i toasten. Det är ju lite frukost och lunch så där lagom.
*nöjd*
Borde skaffa mig en mat-och-sov-klocka.
Det vore nåt.



Nu ska jag ta itu med lite nödvändigheter och sen ska jag belöna mig med en blogg runda.



Hej på er.

1 kommentar:

  1. Ja,galet slarvigt att glömma äta...
    Skalmans mat o sovklocka vore inte dumt att ha.
    Om jag hittar någon sådan,får du den!!
    Planterat en röd ros på mor/mormor Alice grav idag.Morfar har åxå fått blommor,men tänker byta ut Lobeliorna mot silverek,det blir mycket finare.

    SvaraRadera