söndag 11 juli 2010

Söndags pyssel

Idag gjorde Maken mig sällskap och lyssnade på dagens Sommarpratare, Mats Sundin.
Det var mysigt med sällskap, även om man inte pratar så mycket med varann. Vi bara låg där i varsin soffa och lyssnade.
Skrattade lite åt samma saker, nynnade med i en del av låtarna.
Ganska intressant var det men maken hade velat höra mer, hockey fantast som han är ;-)
Jag tyckte det var ganska lagom.
En och en halv timme, sen börjar mitt tålamod tryta, hur intressant det än är.

Nästa på min lyssnar lista är Lennart Jirlow, en konstnär som jag gillar. Det ser jag fram emot.
Det är nånting i han sätt att måla och framför allt hans sätt att kolorera som tilltalar mig.


Onsdag 14 juli, kl 13.00 i P1.


..´-..,..--´`--..,..-`..-..´-..,..--´`--..,..-`..



För övrigt har det varit stillsamt.
Söndags bilagorna har jag hunnit bläddra igenom.


En tur till Kompis-familjen för att planera lite inför helgens festligheter.
Härligt sällskap, mycket god mat och dryck väntar.
Vi ser fram emot det.
Kottarna längtar väldigt.


Men nu: kvälls macka och sen spännande fotbolls final.




Biso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar