söndag 25 juli 2010

Känsliga läsare varnas...

I dag är det Häx-varning vid tangenterna.
Har varit trött och eländig.
Magen krånglar och jag sover alldeles för lite.

Morrade mig genom första timmarna av denna söndagsmorgon.
Var helt enkelt på ett himla skithumör.
Så är det.
Även här, i den ibland något puttinuttiga bloggvärlden händer detta.
Vissa dagar skulle man helt enkelt stannat kvar i sängen en stund till.

Det ska jag göra i morgon för säkerhets skull...

Piggnade till trots allt och åkte till Luleå med Kompis-familjen.



Var skönt med lite miljö ombyte trots att man blir smärre hörselskadad.
Hur RYMS alla ljud i dessa små människor?? :-)
Fast alla ungarna var glada och nöjda.
Det gjorde mig glad.
De kurkade efter en si så där två timmar och då åkte vi hem igen.
Det gjorde mig också glad.
Sen blev det middag hos vännerna och efter det tog min energi slut.

Stora E skrattar lite lätt varje kväll när jag säger till henne att: -I kväll ska jag lägga mig tidigt.
Jag är hopplös.
Och hon vet det...
Klockan bara springer i väg och vips är den sent sent och jag blir lite blogg sugen.
Sen sitter jag här en timme och petar och sen susar jag runt och kikar in lite här och där.
Snabbt går tiden.

Men nu är det skärpning som gäller.
Måste börja vrida om dygnet.
Bara fyra veckor kvar, sen är sommarlovet slut.

Nu har jag morrat färdigt.

I morgon är jag snäll igen :-)


Förhoppningsvis...

2 kommentarer:

  1. Alla är väl vi såna att vi vaknar på fel sida och morrar ibland. Helt naturligt. Och ibland verkligen förståerligt dessutom. Men ibland - då förstår man inte ens själv varför. Jag försöker såna ggr att vara för mig själv om det är möjligt, tills det går över, så ingen oskyldig drabbas. Hoppas idag är en bättre dag. Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Njut av sommarlovet!
    Du är ju född snäll, så lite får man allt morra
    ibland.
    Citat: Snälla flickor kommer till himlen---
    Alla dom övriga kommer hur långt som helst...
    Kram från Muminmormorn

    SvaraRadera